Primaria Comunei Scheia - judetul Iasi » Telefon: 0232-229.020 » Program de lucru: Luni-Joi 8-16, Vineri 8-14 » Audiente: Luni 8-12
Certificatul de urbanism se va elibera in baza unei cereri care va cuprinde atat elementele de identificare a imobilului pentru care se solicita certificatul de urbanism, cat si elementele care definesc scopul solicitarii. Certificatul de urbanism nu confera dreptul de a executa lucrari de constructii.

Pentru emiterea Certificatului de Urbanism, solicitantul, orice persoana fizica sau juridica, trebuie sa depuna o documentatie cuprinzand:


1. * CERERE TIP (formularul-model F.1 - "Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism") completata in conformitate cu precizarile privind completarea acesteia, cu elementele de identificare ale solicitantului si imobilului, precum si cu precizarea scopului solicitarii actului;
2. CHITANTǍ/documentul de plata a taxei de eliberare a certificatului de urbanism (in copie);
3. PLAN DE AMPLASAMENT sau PLAN DE SITUATIE ;
4. EXTRAS DE CARTE FUNCIARA DE INFORMARE ACTUALIZAT;
* Aceste acte se obtin si de la Primaria comunei Scheia – Birou Urbanism

Prelungirea termenului de valabilitate a certificatului de urbanism se poate face numai de catre emitent, la cererea titularului formulata cu cel putin 15 zile inaintea expirarii acestuia, pentru o perioada de timp de maximum 12 luni, dupa care, in mod obligatoriu, se emite un nou certificat de urbanism.

Pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se completeaza si se depune la emitent o cerere-tip insotita de certificatul de urbanism emis, in original.

Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii certificatului de urbanism, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia.